جستجو

مراقبت از چشم در مقابل خستگی دیجیتال

2021-04-10

مراقبت از چشم در مقابل خستگی دیجیتال

همزمان با ادغام فضای خانه و اداره در طی همه گیری ویروس کرونا ، بسیاری از مردم گفته اند که آنها زمان بیشتری را در مقابل صفحه نمایش سپری می کنند .آنها از خستگی چشم ، سردرد و خشکی چشم شکایت داشتند و نگران بودند که آسیب دائمی به بینایی خود وارد کنند. آکادمی چشم پزشکی آمریکا نکاتی را در مورد چگونگی ایجاد یک محیط کار راحت در خانه برای جلوگیری از خستگی چشم دیجیتال به اشتراک می گذارد.

خستگی چشم ،نوعی از مشکلات چشمی است که می تواند پس از مدت طولانی خیره شدن به صفحه رخ دهد. علائم شامل تاری دید ، سردرد و خشکی چشم است. زیرا در هنگام استفاده از صفحه نمایش ، کمتر پلک می زنیم. پلک زدن مداوم از آن جهت مهم است که سطح چشم را مرطوب نگه می دارد. طولانی خواندن ، نوشتن یا سایر کارهای فشرده در نزدیکی نیز می تواند باعث خستگی چشم شود.

دیانا سلدومریج ، سخنگوی بالینی آکادمی چشم پزشکی آمریکا گفت: “خبر خوب این است که نگاه کردن به کامپیوتر ، تبلت یا تلفن هوشمند برای مدت طولانی آسیب دائمی نخواهد دید.” “همانطور که همه ما تجربه کرده ایم ، خیره شدن به صفحه نمایش برای مدت طولانی می تواند برخی از علائم ناخوشایند را ایجاد کند. اما برخی تغییرات ساده وجود دارد که می توانید برای کاهش ناراحتی ایجاد کنید. ”

استراحت ها را به یک عادت تبدیل کنید. تمرین قانون ۲۰-۲۰-۲۰ به شما یادآوری می کند که چشمک بزنید. یک تایمر بر روی تلفن یا ساعت خود تنظیم کنید تا به شما یادآوری کند که هر ۲۰ دقیقه به مدت ۲۰ ثانیه ۲۰ فوت فاصله داشته باشید. این می تواند به سادگی نگاه کردن از صفحه رایانه یا بیرون پنجره باشد. می توانید فقط ۲۰ ثانیه چشم های خود را ببندید.
ارگونومی چشم را تمرین کنید. از صفحه رایانه خود ، تقریباً به اندازه بازو ، ۱۸ تا ۲۵ اینچ دور بنشینید. روشنایی و کنتراست صفحه را طوری تنظیم کنید که احساس راحتی کند. همچنین ، صفحه را طوری قرار دهید که چشمانتان کمی به سمت پایین خیره شوند ، نه مستقیم جلو یا بالا.

از اشک مصنوعی استفاده کنید. قطره چشم به مرطوب نگه داشتن چشم و رفع ناراحتی خشکی چشم کمک می کند. اینها را می توان از طریق نسخه بدون نسخه پزشک خریداری کرد.
یک مرطوب کننده را در نظر بگیرید. یک مرطوب کننده رطوبت را به هوا اضافه می کند و خشکی چشم را به حداقل می رساند. این به ویژه برای افرادی که در مناطق سردسیر زندگی می کنند و اغلب از بخاری استفاده می کنند بسیار مفید است.
عینک کامپیوتر را در نظر بگیرید. اگر در دیدن صفحه خود مشکلی دارید ، در مورد عینک کامپیوتر از پزشک خود سوال کنید.
بریا مشاهده متن کامل خبر به لینک زیر مراجعه نمایید.

https://www.aao.org/newsroom/news-releases/detail/protect-your-eyes-in-home-office

ارسال شده در اخبار